گِردگَرد

رایج ترین جملات انگلیسی در سفر

شاید خیلی از ما که به سفر های خارجی میریم هنوز با رایج ترین زبان دنیا یعنی انگلیسی اونقدر که باید آشنا نیستیم و  نمی تونیم توی مسافرت هامون به راحتی با خارجی ها ارتباط برقرار کنیم و موقع خرید یا تاکسی گرفتن دچار مشکل میشیم… اکثر کشور های دنیا تا حدی به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم و بین المللی آشنایی دارند و دونستن مهم ترین عبارت ها و کلمات این زبان می تونه بهتون کمک کنه تا سفر راحت تری رو تجربه کنید و بتونید بیشتر بین مردم سرزمینی متفاوت قرار بگیرید و از فرهنگ و زندگی اونها بهتر سر دربیارید. توی این مقاله گِردگَرد می خواد شمارو با رایج ترین و پرکاربرد ترین جملات انگلیسی آشنا کنه تا بتونید خیلی راحت مهم ترین کار هاتون رو از فرودگاه تا هتل و خرید و… خودتون به تنهایی انجام بدید.

در فرودگاه:

ممکنه توی فرودگاه های بزرگ کشور های مختلف نتونید مسیرتون رو به درستی پیدا کنید یا در مورد ساعت پرواز و تاخیر و تعجیل پرواز یا هر موضوع دیگه ای سوالی از مسئولین داشته باشید که اینجا گِردگَرد کمکتون می کنه تا با مهم ترین عبارت های انگلیسی آشنا بشید.

در هتل:

از موقع ورودتون به هتل تا زمان یکه اونجا اقامت دارید ممکنه سوالات زیادی داشته باشید که مجبور به پرسیدن و ارتباط برقرار کردن باشبد که در ادامه گِردگَرد به مهم ترین عبارت هایی که میتونید ازش استفاده کنید آشناتون میکنه.

در رستوران:

سفارش دادن غذا و نوشیدنی اید بدون دونستن چند تا جمله ضروری باعث بشه اونجوری که باید از غذاخوردنتون لذت نبرید و شما رو کمی دچار مشکل کنه اما گِردگَرد لیستی از مهم ترین جمله های انگلیسی رایج در رستوران رو در ادامه براتون آورده.

در خیابان:

ممکنه توی خیابان دنبال جای خاصی بگردید و بخواید بدونید رستوران یا بانک کجاست یا اصلا به کمک احتیاج داشته باشید که اینجا گِردگَرد با جمله هایی کاربردی کمکتون میکنه.

در تاکسی، اتوبوس و قطار: